Professionele optimalisering van aanbiedingen

Professionele optimalisering van aanbiedingen

U kunt tegen geringe extra kosten of iets hogere kosten op verschillende manieren aanbiedingen op de pagina's met zoekresultaten verbeteren en optimaliseren. Bepaal welke professionele tools voor aanbiedings- en verkoopoptimalisatie bij u passen.

Beschrijvende trefwoorden

Laat uw object opvallen in de zoekresultaten met een extra tekstregel die onder de titel van de aanbieding wordt weergegeven in zoekresultaten en in de aanbieding zelf. Gebruik beschrijvende trefwoorden die extra informatie geven over wat u verkoopt, en woorden waar kopers vaak op zoeken.

 Bijvoorbeeld:

[Titel]: Prachtige oorringen met namaakparels

[Ondertitel]: Nieuw. Snelle levering. 100% geld-terug-garantie

Ondertitels zijn een extra aanbiedingsoptie, wat wil zeggen dat ze niet onder je standaardverkoperskosten vallen.

Grotere afbeeldingen toevoegen met Galerij Plus

U kunt tegen geringe extra kosten de aandacht van kopers trekken met grotere afbeeldingen van uw aanbieding zoals die in de zoekresultaten wordt weergegeven. Potentiële kopers zien de grotere afbeeldingen wanneer ze de muis over de miniatuur van de aanbieding bewegen.

Galerij Plus biedt het volgende:

  • Een afbeelding van maximaal 400 x 400 pixels die over het object wordt weergegeven in zoekresultaten. Zonder Galerij Plus wordt de afbeelding weergegeven met de standaard van 96 pixels.

  • Een vergrootglaspictogram en een vergrotingslink.

  • Als u meerdere foto's hebt, kun je ze allemaal bekijken vanuit de zoekresultaten.

Beste voorstel

U kunt gratis Beste voorstel toevoegen aan aanbiedingen met een vaste prijs en veilingaanbiedingen. Als u de functie Beste voorstel aan uw aanbiedingen toevoegt, worden potentiële kopers uitgenodigd te onderhandelen. Nadat een koper een voorstel heeft gedaan, kunt u het voorstel accepteren, het afwijzen of een tegenvoorstel doen. Als een potentiële koper contact met u opneemt over het object of uw object volgt, kunt u hem of haar ook een aangepast privévoorstel sturen.

Aanbieden in 2 rubrieken

U kunt een object tegen een iets hogere verkoopcommissie in 2 rubrieken aanbieden en nog meer potentiële kopers bereiken. Het object moet wel voor beide rubrieken relevant zijn. U kunt een klassieke tafel uit Japan bijvoorbeeld aanbieden in de rubriek Kunst en antiek en de rubriek Huis > Meubels. U kunt in eBay Motors niet in 2 rubrieken aanbieden.

Nu kopen

Bied kopers de mogelijkheid om een object te kopen tegen een vaste prijs voordat een veilingaanbieding afloopt. Met een Nu kopen-prijs vergroot u de kans op een snelle verkoop tegen een prijs waar u blij mee bent.

Minimumverkoopprijs

Stel tegen geringe kosten een minimumverkoopprijs in om te zorgen dat uw objecten niet worden verkocht als de biedingen dat bedrag niet bereiken. Met deze functie hoef u zich geen zorgen te maken, dat uw object wordt verkocht voor minder dan de prijs waarvoor u het wilt verkopen.